Ahitname duası

Ahidname duası arapça türkçesi ve anlamı

Peygamber Efendimiz (s.a.v) şöyle buyuruyor: “Kim şöyle derse Yüce Allah o kişiyi cennetine koyar.”

İbn-i Mesud (R.A.)’dan rivayetle; Peygamber Efendimiz (s.a.v), ashabına: “Sabah-akşam Allah katında güzel bir sözün bulunmasını kim ister?” diye sormuş ve aşağıdaki Ahidname’yi söyleyerek şöyle devam etmiştir; “Bunu okuyan için; okuduğu, tasdik edilerek ilahi bir mühür ile mühürlenip Arş-ı ala’nın altına kaldırılır Kıyamet günü, bir münadi, nida ederek; ‘Rahman’ın katında sözü olanlar nerede? Onlar, kalkıp hemen cennete girsinler.’ der.” diye müjde vermiştir.

Ahidname duası arapça yazılışı


Ahidname Duanın Okunuşu: " Allahumme fatıras semavati ve'l ardı alimel gaybi veş şehadeti. allahumme inni a'hedu ileyke fi hazihil hayatiddünya inneke entellehu la ilahe ente vahdeke la şerike lek. ve enne muhammeden abduke ve resülük. fe la tekini ila nefsi tarfete aynin fe inneke in tekilni ila nefsi darfete aynintükaribni mineşşerri ve tubaıdni minel hayr. ve inni la esiku illa birahmetike fec'al rahmeteke li ahda. inneke tufinihi yevmel kıyameh. inneke la tuhliful miad.

Ahidname Duanın Anlamı: "Ey semavati ve yeri yaratan, gayb ve şehadet alemlerini bilen Allah'ım! Ey Allah'ım! Bu dünya hayatında senden başka bir ilah olmadığına ahdediyorum. Sen birsin ve ortağın da yoktur. Muhammed (s.a.v.) senin kulun ve Rasulün'dür. Beni, hiçbir halde nefsimle başbaşa bırakma, Allah'ım! Eğer beni nefsime bırakırsan,şerre yaklaştırır ve hayırdan uzaklaştırır. Ben hiçbir şeyime güvenmiyorum. Ancak Senin yüce rahmetine güveniyorum. Seninle ahdediyorum! Şüphesiz ki Sen va'dinden dönmezsin."

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Merhaba, ne kadar kıymetli dualar paylaşıyorsunuz , Allah Razı Olsun İnş.
    Okuyordum bloğunuzu bir selam vermek istedim.. Benim de bir bloğum var , beklerim. Sevgilerimle..
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil